2012. január 22., vasárnap

LE CHATEAU elasztikus kötényruha / fekete - Jelenlegi ára: 1 Ft

fekete elasztikus    LE  CHATEAU  márkájú   kötényruha.   anyaga: rayon (  gyapothoz hasonló növény )  +  nylon  +  spandex .   Az  alatta   lévő  garbó  csak   dekoráció.   A  termék  cimkés  én  kaptam  de nekem  kicsi,     emiatt   régóta  csak  a szekrényben    állt.     Méretjelzése  L es,    kérlek,   hogy az  általam  mért  méreteket   is vedd  figyelembe . ÁLTALÁNOS MOSÁST IGÉNYEL!!   A háztartásomba fellelt csomagolást részesitem előnyben, igy ne diszcsomagolásban vagy bubis boritákban , vagy dobozban várdd a terméket, mert akkor a vásárló a postáért többet fizetne ami szerintem felesleges!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-02-03 09:30
. LE CHATEAU elasztikus kötényruha / fekete - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése